معرفی هیروی افسانه ای سطح 4 - Moltanica

ورژن اصلی ورژن تکامل یافته

سلام به همه ی دوستان عزیز و کسل کلشرهای ایرانی ای که ما رو دنبال میکنند . در این پست از سایت CastleClash.Blog.Ir قصد داریم هیروی افسانه ای سطح 4 مولتانیکا (Moltanica) رو به شما معرفی کنیم . خب یادم میاد وقتی که این هیرو بصورت رسمی داخل بازی وارد شد چنان غوغایی بپا کرد که حتی خیلی از کسایی که بازی رو بیخیال شده بودند به بازی برگشتن و اقدام به دست آوردن این هیروی خاص و معرکه کردند اولین اژدهایی که پا به سرزمین کسل کلش گذاشت ، هیرویی که به گفته ی اکثر بازیکن ها تک خدای بازی کستل کلش ـه . مولتانیکا (Moltanica) یه هیروی افسانه ای هست که واژه ی " تانک " رو به تنهایی به خودش اختصاص داده و هنوز هم که هنوزه پرچمداره این کلاسه . مولتانیکا (Moltanica) بالاترین مقدار HP رو در بین همه ی هیروها داره و حتی 25% بالاتر از هیروی ( Paladin - دلاور ) . مهارت این هیرو پتانسیل این رو داره که 150% قدرت حمله به دشمنانی که در مقابلش هستن ، وارد کنه و همینطور قدرت حمله ، سرعت حمله و سرعت جا به جایی دشمنانش رو تا 25% و به مدت 6 ثانیه کاهش بده و با مشکل مواجه کنه . خب همچین هیروی معرکه ای ساده به دست نمیاد ، مولتانیکا (Moltanica) داخل بازی فقط و فقط از طریق Event - رویداد ها قابل دریافت هست . همینطور باید اضافه کنم که مولتانیکا (Moltanica) یه هیروی پرنده بحساب میاد و نیروهای زمینی و Cannon Tower - برج توپ انداز توانایی حمله بهش رو ندارند .

در زیر اطلاعات این هیرو رو مشاهده میکنید :

محدوده :

3
Ico attack خسارت : 260 (+14)
Ico hp میزان تحمل خسارت : 2,900 (+140)
Ico attackspeed سرعت حمله : 1,200ms
Ico movespeed سرعت جا ب جایی : 165

مهارت ویژه این هیرو Fiery Breath یا نفس آتشین هست که با قدرتی معادل 150% حمله میکنه و قدرت حمله ، سرعت حمله و سرعت جا به جایی دشمنانش رو تا 25% و به مدت 6 ثانیه کاهش میده . و زمان استراحت این مهارت 6 ثانیه است .

منبع : CastleClash.Blog.ir - بخش معرفی هیروهای افسانه ای

نویسنده : Mr Cry - محمد مهدی تعالی

این یک مطلب کاملا اختصاصی از سایت CastleClash.Blog.ir میباشد ، هرگونه کپی برداری از این مطلب بدون ذکر کردن نام سایت ، نویسنده و لینک این مطلب ، اشکال داشته و پیگرد قانونی دارد .