بسم الله الرحمن الرحیم

2 ترفند واقعی برای گرفتن هیروهای افسانه ای

با سلام خدمت همه ی کسل کلشرهای ایرانی ، در این پست قراره 2 ترفند واقعی رو بررسی کنیم که با اینکه 100% نیست بخاطر اینکه از طرف شرکت IGG تایید نشده اما خب خیلی از کاربرای ایرانی و خارجی انجام دادن و کار کرده براشون . در آخر هم من طبق تجربه خودم یک توصیه میکنم که باز این به تصمیم خود شما برمیگرده و اینجا من تمام تلاشم کمک به شما دوستان عزیز هست . خب بریم سراغ اولین ترفند :

1 - چندبار به Immortep ضربه بزن :

خب حتما شاید خنده تون بگیره که یعنی چی ؟ ببینید قبل از اینکه اقدام به رول ( Roll ) کردن کنید این کار رو انجام بدید . برید داخل ساختمان Heroes Altar بعد برید به قسمت Hire Hero With Shards حالا از گزینه های پایین گزینه Legend رو انتخاب کنید . برید و هیرو Immortep رو پیدا کنید حالا چندین بار روش ضربه بزنید * البته مطمئن بشید که Shard شاردهای شما هدر نمیره * ، مثل تصویر زیر :

حالا برید رول کنید و هیروهای افسانه ای خوبی رو بدست بیارید .

2 - تکنیک پاندای آبی در رولینگ :

خب چندوقت پیش که داشتم یکی از ویدئوهای BluePanda رو میدیدم ، به یه تکنیک اشاره کرده بود که به گفته خودش چندباری که از این تکنیک استفاده کرده کار کرده و هیروهای خوبی گرفته . خب تکنیک از این قراره که شما موقع رول کردن باید 2 تا 450 تایی بزنید 1 دونه 150 تایی و همینطور رول کنید و به گفته خودش و کسایی که با این تکنیک رول کردن هیروهای خیلی بهتری بدست آوردن . 

و اما توصیه های بنده در رابطه با رول کردن :

1- اینکه هیچوقت با آی پی (iP ) ایران رول نکنید .

2- هیچوقت با Gem زیر 2-3 هزارتا رول نکنید .

3- نظر بنده این هست که موقع رول کردن همه رو 150 تایی رول کنید . ( تجربی !!! هیروهای بهتری گیرتون میاد ! )

امیدوارم موفق باشید . درضمن شما هم اگه ترفند یا رازی در رابطه با این بازی میدونید با ما در ارتباط باشید و برای ما ارسال کنید تا با نام خودتون داخل سایت قرار بگیره .

منبع : CastleClash.Blog.ir - بخش ترفندها و رازهای بازی

این یک مطلب کاملا اختصاصی از سایت CastleClash.Blog.ir میباشد ، هرگونه کپی برداری از این مطلب بدون ذکر کردن نام سایت ، نویسنده و لینک این مطلب ، اشکال داشته و پیگرد قانونی دارد .