معرفی هیروی افسانه ای سطح 3 - Skull Knight

ورژن اصلی

ورژن تکامل یافته

سلام ، خب همونطور که از عنوان پیداست قراره در این پست با سایت ایرانی بازی محبوب Castle Clash در CastleClash.Blog.ir همراه باشید تا هیرو ( قهرمان ) افسانه ای Skull Knight یا همون شوالیه ی استخوانی رو به شما معرفی کنیم . این هیرو از جدیدترین و قوی ترین هیروهای موجود در بازی هست که جالبه که بدونید این هیرو سریعترین از نظر سرعت حمله در بین هیروهای دیگه است . این هیرو سریعترین سرعت حرکت کردن رو در بین تمام هیروها داره و یکی از مرگبارترین هیروهای بازی بحساب میاد با بیشترین قدرت تخریب . یکی از ویژگی های Skull Knight اینه که این هیرو با یه استعداد ذاتی شگفت انگیز اومده اون هم Talent یا استعداد Revive 8/8 ( احیای 8 از 8 ) که به همین جا ختم نمیشه و این احیای دوباره همراه هست با 100% بازگشت قدرت این هیرو .

در زیر اطلاعات این هیرو رو مشاهده میکنید :

Ico attack خسارت :      240 (+12)
Ico hp میزان تحمل خسارت :    3,200 (+160)   
Ico attackspeed سرعت حمله :        600ms
Ico movespeed سرعت جابجایی :          310

مهارت ویژه ی این هیرو Vengeful Sword یا شمشیر کینه هست که قدرت حمله Skull Knight رو تا 320% بالا میبره و 12000 واحد در هر ضربه ای که بهش وارد میشه رو تا 10 ثانیه کاهش میده .

منبع : CastleClash.Blog.ir - بخش معرفی هیروهای افسانه ای

این یک مطلب کاملا اختصاصی از سایت CastleClash.Blog.ir میباشد ، هرگونه کپی برداری از این مطلب بدون ذکر کردن نام سایت ، نویسنده و لینک این مطلب ، اشکال داشته و پیگرد قانونی دارد .