کانال مرجع پارسی زبان کسل کلش

کسل کلش پارسی | Persian Castle Clash

اولین مرجع تخصصی و پارسی زبان بازی محبوب Castle Clash ( کسل کلش )

کانال گپ کسل کلش پارسی

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

معرفی هیروی افسانه ای سطح 4 - Dracax

معرفی هیروی افسانه ای سطح 4 - Dracax

ورژن اصلی ورژن تکامل یافته

با سلامی دوباره خدمت شما کسل کلشرهای ایرانی عزیز . با معرفی یک هیروی افسانه ای تازه وارد خدمت شما هستیم که این هیرو رو شرکت IGG در آپدیت تابستانی شماره 1.2.93 اضافه کرد . 

Dracax ( دراکَکس ) یک هیروی افسانه ای خیلی قدرتمند بحساب میاد که اومده تا دنیای کسل کلش از اژدها سواران خالی نباشه . یه هیروی اژدها سوار که یه جورایی سالار هیروی Ghoulem هم بحساب میاد . شما میتوانید Dracax ( دراکَکس ) اژدها سوار رو از طریق رول ( Roll ) کردن الماس ( GEM ) و کارت های هیرو بدست بیارید . Dracax ( دراکَکس ) یه هیروی پرنده بحساب میاد که سوار بر اژدهای خودش پا به دنیای بزرگ کسل کلش گذاشته . مهارت آسیب رسانی این هیرو یه کوچولو از Ghoulem بالاتره و میتواند مهارت خوب شدن Ghoulem رو معکوس کند . Dracax ( دراکَکس ) با یک استعداد ( Talent ) ذاتی بنام Deadly Strike 8/8 ( حمله مرگبار 8 از 8 ) همراه است .

Talent Heavy Blow Skill Whirling Ax

مهارت ویژه ی این هیرو Whirling Ax ( تبر رقصان ) نام داره که خسارتی معادل با 120% به دشمنان نزدیک خودش به مدت 5 ثانیه وارد میکنه و دریافت سلامتی اون ها رو تا 20% کاهش میده . همچنین به هیروهای دشمن با آخرین HP ( قدرت ) باقی مونده خسارتی معادل با 70% وارد میکنه . همونطور که در بالا اشاره شد Dracax ( دراکَکس ) دارای استعداد Deadly Strike 8/8 ( حمله مرگبار 8 از 8 ) می باشد و مدت زمان Cooldown ( آرام شدن ) 7 ثانیه است .

در زیر اطلاعاتی از این هیرو را مشاهده خواهید کرد :

بزودی ...

منبع : CastleClash.Blog.ir - بخش معرفی هیروهای افسانه ای
نویسنده : Mr Cry - محمد مهدی تعالی


این یک مطلب کاملا اختصاصی از سایت CastleClash.Blog.ir میباشد ، هرگونه کپی برداری از این مطلب بدون ذکر کردن نام سایت ، نویسنده و لینک این مطلب ، اشکال داشته و پیگرد قانونی دارد .

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Castle Clash

آموزش تصویری تازه سازی استعداد هیروها در کسل کلش

آموزش تصویری تازه سازی استعداد هیروها در کسل کلش

با سلام خدمت همه ی شما عزیزان همراه . طبق درخواست یکی از کاربران تصمیم گرفتیم که آموزش تصویری تعویض یا تازه سازی Talent و استعداد یک هیرو را قرار بدیم ، تا شروعی باشه برای قرار دادن آموزش های پایه در دنیای کسل کلش . در اینجا ما تازه سازی استعداد رو از طریق Quest Board ( تخته ی مامورت ها ) به شما نشان خواهیم داد که روش عادی رو هم در بر خواهد گرفت که در این روش به یک نکته کاملا کاربردی و مفید هم اشاره میکنیم که حتما استقبال خواهید کرد ، خب بریم سراغ آموزش :

1 - در محیط بازی وارد Quest Board بشید و همونطور که در تصویر بالا میبینید باید مامورت علامت گذاری شده رو انتخاب کنید و روی دکمه Proceed کلیک کنید .

2 - در مرحله ی بعد شما باید هیرویی که قصد دارید Talent ( استعداد ) اون رو تغییر بدید انتخاب کنید و همونطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید آیکن مورد نظر را انتخاب کنید و بعد روی دکمه Change کلیک میکنید .

4 - خب درست میبینید ما اول میریم سراغ قسمت چهارم یعنی موقعی که شما بصورت عادی میخواهید Talent ( استعداد ) این هیرو را Refresh یا تازه سازی کنید و خب همونطور که مشاهده میکنید برای اینکار باید 300 جم رو خرج کنید و صد البته در اختیار داشته باشید ، نگران نباشید با خیال راحت روی دکمه Change 300 کلیک کنید چون در این مامورت و در تخته ماموریت ها این مقدار جم خرج شده به شما برگردانده خواهد شد . توجه داشته باشید فقط موقعی که در Quest Board این مامورت و کار موجود باشه این مقدار به شما برگردانده میشود و در حالت عادی اینطور نیست .

3 - و اما مرحله آخر که همراه با این نکته مفید هست ، همونطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید ، اینجا دیگه خبری از 300 جم نیست و با عدد (1) مواجه هستیم و اینجا عدد یک یعنی اینکه شما از ساختمان Warehouse ( Warehouse ) کارتی با اسم Talent Refresh Card (  ) رو خرید کردید و حالا میتوانید بدون هزینه کردن 300 جم اقدام به تازه سازی استعداد هیروی خودتون کنید و اینجا با استفاده از این کارت هم 300 تا جم از ماموریت داخل تخته بدست بیارید هم اینکه شانس رول کردن یک استعداد خوب رو بصورت رایگان داشته باشید .

بعد از زدن دکمه Change هم منتظر میمانید تا استعداد شما به شما نمایش داده بشه و بعد از دکمه Replace برای جایگزین کردن استعداد مورد نظرتون با استعداد قبلی استفاده کنید .

منبع : CastleClash.Blog.ir - بخش آموزش های بازی کسل کلش
نویسنده : Mr Cry - محمد مهدی تعالی


این یک مطلب کاملا اختصاصی از سایت CastleClash.Blog.ir میباشد ، هرگونه کپی برداری از این مطلب بدون ذکر کردن نام سایت ، نویسنده و لینک این مطلب ، اشکال داشته و پیگرد قانونی دارد

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
Castle Clash

معرفی هیروی افسانه ای سطح 4 - Grimfiend

معرفی هیروی افسانه ای سطح 4 - Grimfiend

ورژن اصلی ورژن تکامل یافته

سلام خدمت همه ی شما دوستان عزیز ، خب در آپدیت جدید 1.2.92 همونطور که تا الان خبرها به گوشتون رسیده هیروی جدید و همچنین عجیبی به دنیای بزرگ کسل کلش اضافه شده ، و باز هم به عنوان اولین مرجع پارسی زبان کسل کلش در دنیا پا پیش گذاشتیم تا این هیروی خاص رو به شما بازی باز های عزیز معرفی کنیم .

Grimfiend ( گریم فیند ) یا به ترجمه بنده ( آقای روحینه ( شخصی که میتواند بین دو حالت انسال و روح/شیطان تغییر پیدا کند )) یک هیروی افسانه ای سطح 4 و قدرتمنده ، این هیرو با یک Talent ( استعداد ) ذاتی بنام Berserk 8/8 اومده تا همه ی شما رو برای بدست آوردنش به وسوسه بندازه . این هیرو همونطور که اشاره کردیم 2 حالت داره که حالت اولیه ی این هیرو حالت عادی اون ، همون حالت ( انسان گونه ) است و حالت دوم حالت ( روح ) است که بعد از اینکه هیرو سطح انرژی اش به حداکثر میرسه اتفاق میافته و این تبدیل شدن تا 12 ثانیه ادامه داره . بعد از اینکه Grimfiend ( گریم فیند ) دوباره به حالت اولیه اش برگشت میتونه بعد از Cooldown ( آرام شدن ) مهارتش ، دوباره به حالت شیطانی خودش برگرده . Grimfiend ( گریم فیند ) یک هیروی میدانی در هر دو حالت بحساب میاد .

Talent Berserk Skill Possession

خب بریم سراغ مهارت ویژه ی این هیرو که Possession ( مالکیت ) نام داره و در هر دو حالت اون رو مورد بررسی قرار میدیم :

حالت عادی : بازیابی HP و قدرت تحمل چیزی برابر با 600% حمله و تبدیل شدن به یک شیطان . دریافت +30% حمله و محفوظ ماندن از بی حس شدن به مدت 12 ثانیه . مدت زمان Cooldown ( آرام شدن ) 15 ثانیه . 

حالت شیطانی : وارد کردن خسارتی معادل 140% حمله به دشمنان روبرو و از بین بردن انرژی های دریافتی اون ها ( برای درک بهتر ، منظور انرژی هایی که هیروهایی مثل Pumpkin Duke به اون ها میده ) . همونطور که در بالا اشاره شد این هیرو دارای استعداد سطح 8 بنام Berserk است و مدت زمان Cooldown ( آرام شدن ) هم 3 ثانیه است .

در زیر اطلاعاتی از این هیرو را مشاهده خواهید کرد :

محدوده : 4
Ico attack خسارت : 240 (+13)
Ico hp میزان تحمل خسارت : 2,500 (+120)
Ico attackspeed سرعت حمله : 1,000ms
Ico movespeedسرعت جا ب جایی : 235

منبع : CastleClash.Blog.ir - بخش معرفی هیروهای افسانه ای
نویسنده : Mr Cry - محمد مهدی تعالی

این یک مطلب کاملا اختصاصی از سایت CastleClash.Blog.ir میباشد ، هرگونه کپی برداری از این مطلب بدون ذکر کردن نام سایت ، نویسنده و لینک این مطلب ، اشکال داشته و پیگرد قانونی دارد .

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
Castle Clash