معرفی هیروی افسانه ای سطح 4 - Destroyer

ورژن اصلی

ورژن تکامل یافته

سلام ، خب همونطور که از عنوان پیداست قراره در این پست با سایت ایرانی بازی محبوب Castle Clash در CastleClash.Blog.ir همراه باشید تا هیرو ( قهرمان ) افسانه ای Destroyer یا همون نابودگر رو به شما معرفی کنیم . این هیرو از جدیدترین و بهتره بگم یکی از خاص ترین هیروهای موجود در بازی هست که فقط شما میتونید اون رو با خرید 300,000 الماس از فروشگاه بازی بدست بیارید و دومین کارت این هیرو با خرید 600,000 الماس بدست میاد . Destroyer ( نابودگر ) یه هیروی سطح 4 و افسانه ای بشمار میاد که از حملات وحشتناک و گیج کننده استفاده میکنه . مهارت اصلی اون " انهدام " نام داره و خسارت های گیج کننده ای رو به تمام واحدهای اطرافش وارد میکنه و همچنین باعث منحرف شدن خسارت و افزایش سرعت حمله خودش میشه . Destroyer ( نابودگر ) افسانه ای با یه استعداد ذاتی بنام  Life Drain 5/8 ( تخلیه زندگی 5 از 8 ) اومده که باعث میشه هرباری که این هیرو حمله میکنه مقدار 5% از HP ـش بازیابی بشه . این هیرو در تمام سبک های بازی مفید واقع میشه زیرا همزمانی که داره خودش رو بهبود میبخشه ، خسارت بزرگی رو هم وارد میکنه . Destroyer ( نابودگر ) تو هر تیمی که باشه یه ستاره درخشان بحساب میاد .

در زیر اطلاعات این هیرو رو مشاهده میکنید :

Ico attack خسارت :
260 (+13)
Ico hp میزان تحمل خسارت 3,200 (+160)
Ico attackspeed سرعت حمله : 1,500ms
Ico movespeed سرعت جابجایی : 180

مهارت ویژه این هیرو Devastation یا انهدام هست که خسارتی معادل 150% رو به دشمن های اطراف خودش وارد میکنه و اون ها رو برای 1 ثانیه گیج میکنه و به مدت 5 ثانیه سرعت حمله رو تا 10 درصد ارتقا میده و همین درصد باعث منحرف شدن خسارت های وارده میشه .

منبع : CastleClash.Blog.ir - بخش معرفی هیروهای افسانه ای

نویسنده : Mr Cry - محمد مهدی تعالی

این یک مطلب کاملا اختصاصی از سایت CastleClash.Blog.ir میباشد ، هرگونه کپی برداری از این مطلب بدون ذکر کردن نام سایت ، نویسنده و لینک این مطلب ، اشکال داشته و پیگرد قانونی دارد .