معرفی هیروی افسانه ای سطح 3 - Dread Drake

ورژن اصلی ورژن تکامل یافته

سلام خدمت همه ی شما همراهان اولین مرجع پارسی زبان کسل کلش در ایران . در این پست قصد داریم یک هیروی افسانه ای دیگه از دنیای بزرگ کسل کلش رو به شما معرفی کنیم . همونطور که در پست های قبل گفتیم و با ما همراه بودید ، هیروهای جدید و قدیمی رو بشما معرفی کردیم ، اینبار قصد داریم یک کاپیتان عجیب و مقتدر رو به شما معرفی کنیم که اومده تا دزدان دریایی هم بدون کاپیتان نمونند و برای بقیه شاخ و شونه بکشند . Dread Drake ( دِرد دِرِیک ) معروف به Pirate Captain ( کاپیتان دزدان دریایی ) یک هیروی Legendary ( افسانه ای ) به حساب میاد که شما میتوانید اون رو از طریق رول کردن Gem ( الماس ) و Events ( رویداد ها ) بدست بیارید . مهارت این هیرو Cannon Blast ( انفجار توپ ) می باشد که ضربه ای معادل 90% به 4 نیروی دشمن بصورت تصادفی وارد میکنه و اون ها رو به مدت 1.5 ثانیه گیج ( بی حس ) میکنه . 45% از ضربه ی دریافتی از طرف دشمن رو به مدت 2.5 ثانیه خنثی میکنه . این هیرو دارای Talent ( استعداد ) Revitalize ( احیای مجدد ) 5 از 5 و بازیابی انرژی با سرعت زیاد است . 

Dread Drake ( دِرد دِرِیک ) بدلیل مهارت معرکه ای که داره ، در تمام سبک های بازی کسل کلش یه هیروی کاربردی تمام عیار به حساب میاد . این هیرو از سرعت جا به جایی و حرکت خیلی سریعی برخور داره و یکی از بالاترین قدرت ها ( HP ) رو در بین تمام هیروهای بازی دارد . مهارت این هیرو به محض اینکه نوار انرژی این هیرو به 100% برسه بصورت خودکار فعال میشه . اگه Dread Drake ( دِرد دِرِیک ) توی حمله ، سیاه چاله ها یا کلا یک محیطی باشه که از هدفش دور باشه از همان راه دور به سمت هدف بمب پرتاب میکنه و به اون ها خسارت وارد میکنه و اون ها رو گیج میکنه . 

در زیر اطلاعات این هیرو رو مشاهده میکنید : 

محدوده : 0
Ico attack میزان خسارت : 240 (+11)
Ico hp میزان تحمل خسارت: 4,800 (+170)
Ico attackspeed سرعت حمله : 1,200ms
Ico movespeed سرعت جا به جایی : 255

مهارت ویژه ی این هیرو Cannon Blast ( انفجار توپ ) نام داره که در بالا بصورت کامل توضیح داده شده . 

منبع : CastleClash.Blog.ir - بخش معرفی هیروهای افسانه ای
نویسنده : Mr Cry - محمد مهدی تعالی

این یک مطلب کاملا اختصاصی از سایت CastleClash.Blog.ir میباشد ، هرگونه کپی برداری از این مطلب بدون ذکر کردن نام سایت ، نویسنده و لینک این مطلب ، اشکال داشته و پیگرد قانونی دارد .